Drag mePlay me!Scroll me!
Schermafbeelding 2022-08-04 om 11.08.35
Commercial
Van Lanschot Kempen

Cornelis video: Inflatie

Inflatie... We lezen en zien het dagelijks in onze nieuwsfeed. Maar wat betekent dit nu voor de gemiddelde belegger? Moeten we ons schrap zetten? Of kunnen we positief blijven?

Schermafbeelding 2022-08-03 om 14.42.20
Commercial
EBN

Ondergrondse grootschalige energieopslag

Ter ondersteuning van de Week van de ondergrondse energieopslag hebben we ook samen een animatie gemaakt. Deze legt kort en bondig uit wat het belang van ondergrondse energieopslag is.

Schermafbeelding 2022-07-21 om 14.24.30
Commercial
HBUFC

HBUFC Hero commercial

9 videoportretten bedenken, filmen en monteren. En dat allemaal in 1 week in Zuid-Afrika voor Hout Bay United Football Community.

Schermafbeelding 2022-07-05 om 11.25.35
Behind the scenes
Groendus

Groendus branding campagne BTS

In een korte maar intense scene heeft Nicolette (in een bad!!) uitgelegd wat er mis is met het huidige, fossiele energiesysteem en hoe je daar als bedrijf iets aan kunt doen. Een gewaagd kunstje video content die wij met beide handen hebben aangegrepen.

def-campagne-beel-gecomprimeerd
Commercial
Groendus

Branding campagne

Nicolette Kluijver roept zakelijke beslissers op tot actie vanuit… een bubbelbad!

Schermafbeelding 2022-06-15 om 19.53.19
Commercial
Lidl

Herkomstvideo Spinazie

Herkomstvideo series voor Lidl over verschillende producten met echte boer en echte fan van Lidl.

Schermafbeelding 2022-06-15 om 19.48.59
Commercial
Creamy Creation

What is a cream liqueur?

Animatie over het proces van het product van Creamy Creation.

Schermafbeelding 2022-06-02 om 12.13.31
Behind the scenes
EBN

Week van de ondergrondse energieopslag Compilatie

Met als hoofdthema ‘ondergrondse energieopslag’ was er letterlijk genoeg energie om het gesprek aan te gaan met alle stakeholders. Proef de sfeer achter de schermen!

Schermafbeelding 2022-06-02 om 12.15.19
Commercial
Van Lanschot

Real Assets Commercial

Investeren in vastgoed? Ja waar moet je dan beginnen?

Schermafbeelding 2022-05-20 om 12.49.47
Behind the scenes
Imagine People

Community borrel 2022

De Community Borrel staat voor samenkomen met onze makers! En zoals je weet gaat dat altijd samen met FIESTA!

Schermafbeelding 2022-04-06 om 14.12.38
Commercial
Albeda

In vogelvlucht door de locatie Rosestraat

Veel studenten van het Albeda college maken hun studiekeuze op basis van de locatie bij hun in de buurt. Dan is het belangrijk dat je hier een goed beeld van krijgt toch? Daarom heeft Albeda ons gevraagd om als onderdeel van hun videocontent strategie al hun locaties dynamisch in beeld te brengen.

DJI_0046
Behind the scenes
Imagine People

HBUFC Casevideo

Veel mooie initiatieven hebben zelf niet de middelen om zichtbaar te zijn bij een breder publiek. Begin februari was ons kernteam in Zuid-Afrika om daar een goed doel te helpen aan videocontent. We doneren onze tijd, kennis en enthousiasme voor videocontent en maken dit doel (letterlijk) zichtbaar voor een groter publiek.

Samen stappen maken met video?

Samen zetten we jouw doelgroep in beweging