Drag mePlay me!Scroll me!

Who we are

You can call us your VideoPartner

In de zinderende zomer van 2007 opende Imagine People haar deuren. De jaren vlogen voorbij en we zijn trots op ons trackrecord en onze diversiteit aan opdrachtgevers. Tot onze vreugde werken we nog altijd samen met het leeuwendeel van onze opdrachtgevers van het eerste uur. Na 2500 zijn we gestopt met het tellen van de producties die we samen met deze bijzondere mensen voor de mooiste merken hebben mogen maken.

‘Schoenmaker blijf bij je leest’. Sinds onze oprichting hebben we altijd onze focus gehouden op video en animatie. Onze processen verbeteren voortdurend en steeds opnieuw vinden we de content uit. We volgen de markt die continu in ontwikkeling is.

In the sweetspot

Qua positionering bevinden we ons in de sweetspot tussen freelancer en reclamebureau. We noemen onszelf VideoPartner. Leg uit. We doen iets met Video, ja dat klopt, en we geloven in Partnerschap met de hoofdletter P. De basis voor goede samenwerking bestaat uit vertrouwen en gelijkwaardigheid. Je kunt ons zien als het verlengstuk van de communicatie- en marketingafdeling. Samen bundelen we onze kennis en hierdoor staan we sterker. We maken dus slim gebruik van jouw talent en van die van onze Community.

Nu we ruim 2500 unieke videoproducties op onze naam hebben staan, is het tijd om onze kennis te delen. Dus heb je behoefte aan een training of wil je onze hulp bij het opzetten van een in-house videocontent-team, dan staan wij te popelen om daarbij te helpen. Een groot aantal opdrachtgevers ging jullie voor, vraag ze gerust naar hun bevindingen.

Trainingen voor je team

Wil je onze hulp bij het opzetten van een in-house videocontent-team, dan staan wij te popelen om daarbij te helpen. Een groot aantal opdrachtgevers ging jullie voor, vraag ze gerust naar hun bevindingen.

Vul hier uw eigen inhoud in.

How we roll

Als VideoPartner helpen we jouw verhaal te vertalen naar inspirerende
videocontent en zetten we samen met het beste talent uit
onze Community jouw doelgroep in beweging.

01
chat

Intake

Een goed vertrekpunt is key. We hebben een aantal vragen die we je willen stellen. Dat kan bij jou, bij ons of gewoon via de telefoon. We willen jou en jouw doelgroep beter leren kennen. Ben je nu al enthousiast? Vul dan het briefingsdocument in. We presenteren je een voorstel met creatief vertrekpunt, budgetindicatie en geven een backplanning af.

02
lightbulb

Concept

Het concept sluit aan bij jouw wensen, budget en doel. Heb je aangeven dat je behoefte hebt aan maatwerk, een bestaand videoformat of een videocontent-pakket, dan sluiten we hier feilloos op aan. In het concept is jouw boodschap naar beeld en geluid vertaald. Het sluit aan bij je budget en is haalbaar binnen de planning die je hebt afgegeven. In de laatste fase presenteren we het concept en kun jij je laatste wensen nog finetunen voordat we de volgende stap zetten.

03
calender

Planning

Uiteraard nemen we je mee in onze definitieve planning. De backplanning heb je namelijk al van ons ontvangen in het voorstel waar jij een go op hebt gegeven in stap 1. Onze producer heeft onze makers geboekt en deelt het callsheet waardoor je precies weet wat je te wachten staat op de draaidag. We laten ons graag verrassen maar niet tijdens de draaidag.

04
videocam

Productie

We maken hier graag een feestje van. De crew neemt je mee op de draaidag en als dit offline is, zit ons team van editors en animators klaar om hun magie los te laten. We houden je op de hoogte van de vorderingen en laten je meegenieten als jij daar zin in hebt.
05
rocket

Oplevering

Pak de popcorn er maar bij. De eerste versie is met je gedeeld. We bepalen samen of we de doelstelling hebben behaald en voeren je laatste wensen en feedback door voordat we de definitieve versie opleveren.
06
thumbs_up

Activatie

Samen evalueren we of de doelen die we bij de intake hebben gesteld ook zijn behaald. Hoeveel clicks, views, reacties etc. er zijn. We sturen je een enquête waarin je ons beoordeelt. Alvast bedankt voor het invullen hiervan ;-) Want ook al hebben we jarenlange ervaring, we zijn nog lang niet uitgeleerd. Daarom blijven we nieuwsgierig naar hoe de doelgroep op de videocontent reageert. Meten is weten!