Drag mePlay me!Scroll me!

The bigger picture

Reinventing video content

Vanaf het moment dat we onze deuren openden in de zinderende zomer van 2007 is ons geloof in video alleen maar sterker geworden. Wij zijn ervan overtuigd dat videocontent het krachtigste communicatiemiddel is op onze planeet. Er is geen ander medium waarin je in korte tijd zo veel informatie kwijt kunt. En niet onbelangrijk: je kunt emotie toevoegen. Onderzoek naar ons brein wijst uit dat 95% van onze keuzes op emotie gebaseerd zijn. Say what? 95%.

Filmen wij of jij?

We geloven dat steeds meer mensen in staat zijn om videocontent zelf op te nemen en te verspreiden via hun eigen sociale netwerk. Om in deze behoefte te voorzien organiseren we trainingen en inspiratiesessies in ons clubhuis. Nu we ruim 2500 unieke producties op onze naam hebben staan, is het tijd geworden om onze kennis te delen. Dus heb je behoefte aan een training of wil je onze hulp bij het opzetten van een in-house videocontent-team, dan staan wij te popelen om daarbij te helpen. Een groot aantal opdrachtgevers ging jullie voor, vraag ze gerust naar hun bevindingen.

Imagine

a better world

 

Veel mooie initiatieven zijn onderbelicht of hebben zelf niet de resources om zichtbaar te zijn bij een breder publiek. Het is eigenlijk oneerlijk dat alleen de gesubsidieerde projecten zichtbaar zijn.
Laten we samen meer goede initiatieven zichtbaar maken.

- Dirk Jan Prakken
Eigenaar Imagine People

Social responsibility

We zijn er trots op dat we videocontent mogen maken voor fantastische merken, maar ook voor ngo’s, goede doelen en stichtingen, zoals het World Food Programme, AMREF Flying Doctors, Wandelen voor Water en de Hersenstichting. Maar er is meer.

Een betere wereld begint bij jezelf. Daar zijn we van overtuigd. Hoe wij vanuit Imagine People een steentje kunnen bijdragen? Door onze kennis en kunde te delen en videocontent voor onderbelichte goede doelen en initiatieven te maken waardoor ze beter zichtbaar worden. We doneren een deel van onze uren aan deze doelen. Zo’n initiatief kan zijn oorsprong hebben in het fascinerende continent van Afrika, waar het hart van onze eindbaas Dirk Jan ligt, maar natuurlijk ook dichterbij huis. Door beter zichtbaar te zijn zullen sponsoren, gulle gevers en andere fans enthousiast worden om zelf ook een bijdrage te leveren. Wij geven deze initiatieven een visueel duwtje in de rug met de inzet van ons talent: videocontent. En als we voor jouw organisatie videocontent maken, draag jij hier dus ook aan bij. Dat is toch mooi meegenomen?

Ik heb een initiatief voor je.

Zelf een bijdrage leveren?