Drag mePlay me!Scroll me!
Scherm­afbeelding 2022-12-06 om 17.07.50
Social
Karwei

Upcyclen met Karwei

Upcyclen met Karwei is weer terug! 6 afleveringen met leuke en simpele ideeën hoe je van oude spullen iets moois en creatiefs kan maken. De eerste aflevering is live: van oude kratten naar een plantenbak.

Scherm­afbeelding 2022-12-06 om 17.02.37
Commercial
CS Opleidingen

Purpose video van CS Opleidingen

De purpose video van CS Opleidingen. Wat een mooie manier om te laten zien waar CS voor staat en wat ze kunnen betekenen voor professionals!

Albeda_thumbnail3_1920x1080_V2
Commercial
Albeda

Studentcoaches van Albeda

Studenten hebben met heel veel uitdagingen te maken.

Schermafbeelding 2022-10-06 om 11.57.40
Commercial
Provincie Fryslân

De 7 opgaven van Provincie Fryslân

De 7 opgaven van Provincie Fryslân

Schermafbeelding 2022-08-04 om 11.08.35
Commercial
Van Lanschot Kempen

Cornelis video: Inflatie

Inflatie... We lezen en zien het dagelijks in onze nieuwsfeed. Maar wat betekent dit nu voor de gemiddelde belegger? Moeten we ons schrap zetten? Of kunnen we positief blijven?

Schermafbeelding 2022-08-03 om 14.42.20
Commercial
EBN

Ondergrondse grootschalige energieopslag

Ter ondersteuning van de Week van de ondergrondse energieopslag hebben we ook samen een animatie gemaakt. Deze legt kort en bondig uit wat het belang van ondergrondse energieopslag is.

Schermafbeelding 2022-07-21 om 14.24.30
Commercial
HBUFC

HBUFC Hero commercial

9 videoportretten bedenken, filmen en monteren. En dat allemaal in 1 week in Zuid-Afrika voor Hout Bay United Football Community.

Schermafbeelding 2022-07-05 om 11.25.35
Behind the scenes
Groendus

Groendus branding campagne BTS

In een korte maar intense scene heeft Nicolette (in een bad!!) uitgelegd wat er mis is met het huidige, fossiele energiesysteem en hoe je daar als bedrijf iets aan kunt doen. Een gewaagd kunstje video content die wij met beide handen hebben aangegrepen.

def-campagne-beel-gecomprimeerd
Commercial
Groendus

Branding campagne

Nicolette Kluijver roept zakelijke beslissers op tot actie vanuit… een bubbelbad!

Schermafbeelding 2022-06-15 om 19.53.19
Commercial
Lidl

Herkomstvideo Spinazie

Herkomstvideo series voor Lidl over verschillende producten met echte boer en echte fan van Lidl.

Schermafbeelding 2022-06-15 om 19.48.59
Commercial
Creamy Creation

What is a cream liqueur?

Animatie over het proces van het product van Creamy Creation.

Schermafbeelding 2022-06-02 om 12.13.31
Behind the scenes
EBN

Week van de ondergrondse energieopslag Compilatie

Met als hoofdthema ‘ondergrondse energieopslag’ was er letterlijk genoeg energie om het gesprek aan te gaan met alle stakeholders. Proef de sfeer achter de schermen!

Samen stappen maken met video?

Samen zetten we jouw doelgroep in beweging