
Cornelis video: Inflatie
Inflatie... We lezen en zien het dagelijks in onze nieuwsfeed. Maar wat betekent dit nu voor de gemiddelde belegger? Moeten we ons schrap zetten? Of kunnen we positief blijven?

Ondergrondse grootschalige energieopslag
Ter ondersteuning van de Week van de ondergrondse energieopslag hebben we ook samen een animatie gemaakt. Deze legt kort en bondig uit wat het belang van ondergrondse energieopslag is.

HBUFC Hero commercial
9 videoportretten bedenken, filmen en monteren. En dat allemaal in 1 week in Zuid-Afrika voor Hout Bay United Football Community.

Groendus branding campagne BTS
In een korte maar intense scene heeft Nicolette (in een bad!!) uitgelegd wat er mis is met het huidige, fossiele energiesysteem en hoe je daar als bedrijf iets aan kunt doen. Een gewaagd kunstje video content die wij met beide handen hebben aangegrepen.

Branding campagne
Nicolette Kluijver roept zakelijke beslissers op tot actie vanuit… een bubbelbad!

Herkomstvideo Spinazie
Herkomstvideo series voor Lidl over verschillende producten met echte boer en echte fan van Lidl.

What is a cream liqueur?
Animatie over het proces van het product van Creamy Creation.

Week van de ondergrondse energieopslag Compilatie
Met als hoofdthema ‘ondergrondse energieopslag’ was er letterlijk genoeg energie om het gesprek aan te gaan met alle stakeholders. Proef de sfeer achter de schermen!

Community borrel 2022
De Community Borrel staat voor samenkomen met onze makers! En zoals je weet gaat dat altijd samen met FIESTA!

In vogelvlucht door de locatie Rosestraat
Veel studenten van het Albeda college maken hun studiekeuze op basis van de locatie bij hun in de buurt. Dan is het belangrijk dat je hier een goed beeld van krijgt toch? Daarom heeft Albeda ons gevraagd om als onderdeel van hun videocontent strategie al hun locaties dynamisch in beeld te brengen.
HBUFC Casevideo
Veel mooie initiatieven hebben zelf niet de middelen om zichtbaar te zijn bij een breder publiek. Begin februari was ons kernteam in Zuid-Afrika om daar een goed doel te helpen aan videocontent. We doneren onze tijd, kennis en enthousiasme voor videocontent en maken dit doel (letterlijk) zichtbaar voor een groter publiek.
Samen stappen maken met video?
Samen zetten we jouw doelgroep in beweging