Groendus Branding campagne
Drag mePlay me!Scroll me!

Branding campagne

def-campagne-beel-gecomprimeerd

Nicolette Kluijver roept zakelijke beslissers op tot actie vanuit… een bubbelbad! Geïnspireerd op een bekende scène uit de filmklassieker The Big Short geeft Nicolette vanuit bad uitleg over de uitdagingen die de energietransitie met zich meebrengt. En belangrijker nog; ze draagt oplossingen aan die helpen om samen te zorgen voor een transparante en écht groene energiemarkt.

Evaluatie:

“Ik begrijp niet goed waarom een wijn drinkende dame in bad de energieproblemen dient uit te leggen.”Niet iedereen legt de link met The Big Short (2015) waar de ironie vanaf druipt. Soms heiligt het doel de middelen want de campagne resultaten mogen er zijn! Uiteindelijk gaan we hier heel veel badwater... eh energie, mee besparen. You bet!

👉🏼 58% van de doelgroep stopt met scrollen om de video te zien.

👉🏼 78% van de doelgroep heeft een Branding associatie met de video.

👉🏼 52% ondernam vervolgstappen na het zien van de video.

👉🏼 Gemiddeld heeft de reclame een 8/10 gescoord.

👉🏼 Image vs. Video. Video bereikt 10x meer impressies dan image ads.